Kriseleiinga har det operative ansvaret i ein krisesituasjon. Denne leiinga møtest 1-2 gonger i året for å gå gjennom og kvalitetssikre gjeldande beredskapsplan i Volda kommune.
Etter gjeldande plan sit følgjande funksjonar i kriseleiinga:
- Kommunedirektør, leiar
- Ordførar
- Kommunalsjef samfunnsutvikling
- Brannsjef
- Kommunalsjef helse og omsorg
- Kommuneoverlege
- Beredskapskonsulent
- Informasjonskonsulent
- Lensmann (eller utpeikt person i politiet)
- IKT-leiar
I tillegg til kriseleiinga er heile beredskapsrådet komplettert av følgjande funksjonar:
- Leiar for beredskapssekretariatet
- Leiar kriseomsorgsgruppa
- Økonomisjef
- Kommunalsjef oppvekst
- Landbrukssjef
- HV-områdesjef
- Leiar for sivilforsvaret
- Tussa Kraft AS v/beredskapskoordinator
- Leiar ambulansetenesta
- Kontaktperson Vegvesenet
- Soknepresten
- NAV-leiar
- Representant frå Volda Røde Kors
Når Statsforvaltaren sender ut varsling, eller når den kriseleiinga sjølv finn grunn til det, kan ordførar/kommunediretør kalle inn resten av beredskapsrådet for å eventuelt setje i gang nødvendige sikkerheitstiltak.