Tildeling, respons og evaluering

Tildeling, respons og evaluering

Tilvise, kartlegge og tildele

Tilvising

Tilvising kan kome frå sjukehus, legeteneste eller kommunal helseteneste via e-melding.

Brukar kan også søke sjølv via standard søknadsskjema for helse og omsorgstenester.

Tilvisning/søknad sendast til tenestekontor (forvaltningskontor) i søkar sin heimkommune.

Tenestekontoret tek imot søknad/tilvising og registrerer saka i kommunen sitt journalsystem.

​Kartlegging

Saka blir sendt frå tenestekontoret til oppfølgingstenesta for DHO for kartlegging. 

Oppfølgingstenesta for DHO kartlegg behovet for tenesta, og om tenesta er egna for brukaren. Kartlegging skjer ved heimebesøk og innhenting av relevant informasjon. 

Tildeling

Forvaltningskontoret fattar vedtak etter tilbakemelding frå oppfølgingstenesta.

Kommunikasjon

Tenestekontor og tenesta kommuniserer gjennom e-meldingar (E-link). 

Prosedyre

Prosedyre for sakshandsaming finn du ved å følge denne lenka. 

Gjere tilpassingar, gje opplæring og installere

Ressursgruppe DHO er ansvarlege for:

  • Registrere brukar og opprette sak i PriDok.
  • Registrere brukar i administrasjonsprogrammet Dignio Prevent.
  • Kople vald måleutstyr til brukar i Dignio Prevent.
  • Tilpasse utstyret og endre på innstillingar slik at det passer til brukars behov.
  • Utlevere utstyr til brukar og installere appen My Dignio.
  • Gi opplæring til brukar og ev. pårørande i bruk av utstyr og app på nettbrett eller telefon. 

 

Ressursgruppe DHO er 4-6 tilsette i oppfølgingstenesta som har utvida ansvar og kunnskap. 

Ivareta respons og utrykking

Oppfølgingstenesta for DHO har ansvar for:​

  • Dagleg følgje med på målingar og varsel. Dagens målingar i Dignio Prevent skal minimum sjekkast ved starten og slutten på dagvakt.
  • Respondere på varsel etter oppsett prosedyre.
  • Kontakte brukar ved behov og avklare situasjonen.
  • Kontakte anna helsehjelp ved behov dersom brukar ikkje kan gjere dette sjølv, t.d. fastlege, 113, kommunal heimeteneste.
  • Respondere på meldingar og beskjedar frå brukarar.
  • Rettleie og støtte brukar i å følge eigenbehandlingsplanen og gjennomføre tiltaka i planen.
  • Svare på DHO-telefonen.

Ressursgruppa for DHO har i tillegg ansvar for: 

  • Gjere heimebesøk ved behov, t.d. ved feil på utstyr eller vanskar med å utføre målingar.
Evaluere og vidareføre, endre eller avslutte teneste

Ressursgruppa for DHO har ansvar for:

  • Evaluering av tenesta på brukarnivå kvar 6. månad. 
  • Fange opp behov for evaluering/endring utanom dei regelmessige evalueringane og gjennomføre dette.
  • Journalføre evaluering og endringar av tenester.
  • Sende e-melding til heimkommunen sitt tenestekontor om resultat av evalueringa.
  • Sende e-melding til fastlege om resultat av evalueringa​
  • Ved avslutning av tenesta må tenesteytar dokumentere grundig kvifor, og kva som ev. vert tilbod i staden. 

 

Tenestekontoret sitt ansvar:

  • Skrive nytt vedtak ved behov, og sende til brukar. 
  • Stoppe teneste og sak der avslutning av teneste er konklusjonen på evalueringa.

Evalueringa kvar 6. månad skal bestå av:

  • xx​