BLI MED HIT TIL Søre Sunnmøre

Er du i Oslo-området, og er du på jakt etter nye jobbmoglegheiter i ein spennande del av landet? Torsdag 11. april kan du møte arbeidslivet frå Møre og Romsdal, og du finn sjølvsagt også representantar frå Søre Sunnmøre der, på ein eigen stand.  Besøk oss da vel!

logo: Bli med hit-kampanjen - Klikk for stort bilete

Jobbmessa finn stad på Clarion Hotel The Hub i Oslo, kl 16.30-18.30. Deltaking er gratis og du registrerer deg her.

BLI MED HIT til Søre Sunnmøre er eit samarbeid mellom Volda kommune, Ørsta kommune, Vanylven kommune, Ulstein kommune, Hareid kommunen og næringsforeiningane. Kommunane på Søre Sunnmøre ønsker å tiltrekke seg arbeidskraft frå fleire regionar og bakgrunnar til området.

På jobbmessa “BLI MED HIT” kan du treffe alle moglege arbeidsgjevarar som enten har ledige stillingar eller framtidsutsikter som gjer at det kan vere smart å etablere kontakt allereie no.

Du kan lese meir her: https://www.blimedhit.no/