Heimehjelp 60 % vikariat

I heimetenestene blir det ledig eit vikariat i 60 % stilling som heimehjelp frå 01.12.23 - 30.09.24. I heimetenesta jobbar ein tett på brukarane i deira heim og vil møte brukarar i ulike livssituasjonar og med ulike utfordringar. Stillinga er knytt til ambulerande heimetenester gruppe 3 som har base ved Hornindal omsorgssenter. Arbeidstida er på dagtid tre faste dagar i veka.

Arbeidsoppgåver

Heimehjelpene yter praktisk bistand. Arbeidsoppgåvene er i hovedsak reingjering i private heimar, ut frå vedtak og tiltaksplan som den enkelte brukar har fått. Tenesta skal bidra til at personar med nedsett funksjonsevne får hjelp til daglege gjeremål, slik dei skal kunne bu heime så lenge som mogleg. Som heimehjelp må ein disponere eigen bil til å kome seg til og frå dei ulike brukarane.

Kvalifikasjonar

Vi treng ein kompetent medarbeidar som kan utføre reinhaldsoppgåver i brukar sin heim i tråd med enkeltvedtak.

• Må ha førarkort og må kunne disponere eigen bil til bruk i arbeidet (får køyregodtgjersle)
  • Må ha gode norskkunnkaper, både munnleg og skriftleg
  • Må ha gyldig arbeids- og oppholdstillatelse i Norge
  • Det er ein fordel med erfaring frå liknande arbeid

Søkjarar må laste opp attester og vitnemål (pdf) digitalt sammen med søknaden.
Politiattest nyare enn tre måneder må leverast før oppstart i stillinga. Referansar må oppgis i søknaden.

Her finn du oversikt over ledige stillingar i kommunen

Hornindal omsorgssenter - Klikk for stort bilete Volda kommune