Innbyggarundersøkinga: Tusen takk!

Illustrasjon: Innbyggarundersøking - Klikk for stort bileteIllustrasjon: Innbyggarundersøking KS.no

Tusen takk til alle dei 1605 som tok seg tid til å svare på innbyggarundersøkinga 2023! Dei som har delteke på undersøkinga, har bidratt til oppdatert informasjon om innbyggarane si oppleving av Voldasamfunnet. Resultata vil styrke kunnskapsgrunnlaget og vere eit bidrag i arbeidet med å vidareutvikle dialogen med innbyggarane.

I perioden 15. mai til 4. juni gjennomførte Volda kommune KS sin innbyggarundersøking frå KF BedreKommune. Undersøkinga blei sendt ut til alle innbyggarar som fyller 18 år i løpet av 2023 eller som er eldre, som var folkeregistrert i Volda kommune. Det er første gong Volda kommune gjennomfører ei slik undersøking.

Undersøkinga blei gjennomført digitalt, og dei som opplevde det som vanskeleg å fylle ut undersøkinga digitalt, blei oppmoda om å ta kontakt med servicekontoret for å få hjelp. Svarprosenten var på 18%, medan gjennomsnittleg svarprosent  for landet som heilheit er 20% når det gjeld innbyggarundersøkingar.

Undersøkinga var utforma med spørsmål der respondentane svarer på ein skala frå 1- 6, der 6 er "svært nøgd", og 1 er «svært misfornøgd».

Tabellen vider ei oppsummering av svara for dei ulike temaene, og gjennomsnittskåren for temaene i undersøkinga:

Gjennomsnittlig score pr tema - innbyggarundersøking - Klikk for stort bileteGjennomsnittlig score pr tema - innbyggarundersøking

Endeleg rapport vil bli publisert på nettstaden til Volda kommune.