Meir midlar til Andaneset

Olav Gravdal

Volda kommune har motteke eit ekstratilskot på kr 450 000,- til vidare tilrettelegging av friluftslivsområdet på Andaneset. Fotograf: Olav Gravdal

I brev frå fylkeskommunen den 11.06.2020 vert det orientert om dette. Tidlegare i år er kommunen tildelt kr 600 000,- til prosjektet på Andaneset.

Bakgrunnen for tildelinga er at Møre og Romsdal fylkeskommune har motteke 930 000,- kroner i ekstraordinære tilskotsmidlar frå Miljødirektoratet som skal nyttast til tiltak i statleg sikra friluftslivsområde i Møre og Romsdal. Volda får altså halvparten av midlane tiltenkt prosjekt i vårt fylke frå denne løyvinga.

Tilsagn ekstra tiltaksmidler til tiltak i statleg sikra friluftslivsområder - Andaneset friluftslivsområde (PDF, 146 kB)