Kva er ein tryggleiksalarm:
Tryggleiksalarm er ein sendar du ber på deg som du kan bruke for å kome i kontakt med helsefagleg personell i ein akutt situasjon. Alarmen er kopla opp mot heimetenestene, som tek kontakt med pårørande eller andre etter avtale. Tenesta er tilgjengeleg heile døgnet. Vaktmeister i kommunen koplar opp alarmen etter avtale med Forvaltningskontoret i helse og omsorg.
Kven er målgruppa?
Eldre og menneske med nedsett funksjonsevne som kjenner seg utrygge i heimen.
Kva kostar det?
Månadsprisen er 400 kr. I tillegg kjem eingongskostnad på kr 350 for nøkkelboks dersom ein ikkje har dette frå før.
Korleis søkje?
Klikk her for å kome til søknadsskjema.
Den som får tildelt alarm må:
- gi ut husnøklar til dei som skal kontaktast når alarmen vert utløyst
- erstatte alarmen/utløysaren om den kjem vekk eller vert øydelagt
Når kan du vente svar?
Søknader vert fortløpande behandla. Du får skriftleg melding om vedtak.
Klage på vedtak?
Finn du grunn til å klage på vedtak er klagefristen tre veker.